Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres pocztowy:
Ulica: ul. Uzdrowiskowa 54
Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
Kod pocztowy: 43-230 Goczałkowice-Zdrój
Dotyczy ogłoszenia przetarg nieograniczony na:
Dostawa różnych produktów farmaceutycznych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. 1. Przedmiot zamówienia
1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa
1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa różnych produktów farmaceutycznych
dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów farmaceutycznych
dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
Część nr: Opis:
1 Temat: Leki różne
Kod CPV: 33600000-6, 33680000-0
Opis: zamówienie dotyczy dostaw leków różnych (tabletki, ampułki, amp-strzykawki, plastry, zawiesiny, krople, czopki). Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy)
1.2.3 Na opakowaniu leków i wyrobów medycznych powinno być data ważności, nr serii, temp. przechowywania, nazwa producenta. Do każdego opakowania powinna być dołączona ulotka w j. polskim.
1.2.4 Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) do każdej serii leku i wyrobu medycznego. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego.
1.2.5 Dostawa w dni robocze, max. do 24 godz., a w przypadku zamówień leku na ratunek tzw. dostawa na ?cito? maksymalnie do 12 godz. od chwili zamówienia telefonicznego/ fax lub e-mail.
1.2.6 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 ? 12:00.
1.2.7 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy.
1.2.8 Dostarczony towar w przypadku wad jakościowych zostanie zwrócony na koszt wykonawcy.
1.2.9 Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem.
1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
1.2.11 Termin ważności minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
1.2.12 Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części.
1.2.13 W przypadku czasowego braku leku, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności.
1.2.14 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży.
1.2.15 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji.
1.2.16 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości w górę.
1.2.17 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę form doustnych.