Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa:
Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Adres pocztowy:
Ulica: ul. Uzdrowiskowa 54
Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
Kod pocztowy: 43-230 Goczałkowice-Zdrój

Dotyczy ogłoszenia przetarg nieograniczony na:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój w Goczałkowicach-Zdroju Unia Europejska
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Informacje i formularze on-line: http://
simap.europa.eu
Ogłoszenie dodatkowych
informacji, informacje o
niekompletnej procedurze lub
sprostowanie
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdroj
WORR
Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: ul. Uzdrowiskowa 54
Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój Kod pocztowy: 43-230 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 324492114
Osoba do kontaktów: Joanna Jakubiec
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Faks: +48 324492117
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) http://www.gozdroj.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) Rodzaj zamawiającego:
Instytucja zamawiająca Podmiot zamawiający
PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub
sprostowanie
2 / 5
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca  sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Uzdrowiska
Goczałkowice -Zdrój w Goczałkowicach-Zdroju
II.1.2) Krótki opis zamówienia lub zakupu: (podano w pierwotnym ogłoszeniu)
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E
obejmująca sprzedaż gazu oraz usługę dystrybucji gazu do obiektu Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój sp. z o.o.
ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, o ciśnieniu nie mniejszym niż 50 kPa. Gaz ziemny będzie
dostarczany do następujących budynków: kotłownia centralna, kuchnia centralna, administracja oraz 7 obiektów
uzdrowiskowych zlokalizowanych na terenie Zamawiającego t.j. Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój sp. z o.o. w
Goczałkowicach-Zdroju.
2. Przewidywana ilość gazu ziemnego planowana do dostarczenia w okresie objętym umową wynosi: 6 616 116
kWh. Ilość ta może ulec zmianie i będzie dostosowana do bieżących potrzeb zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych punktów poboru gazu i struktura
zużycia gazu w 2015r. stanowią odpowiednio załączniki nr 3a i 3b do SIWZ
II.1.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09120000
Dodatkowe przedmioty 09123000
65200000
PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub
sprostowanie
3 / 5
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury (podano w pierwotnym ogłoszeniu)
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona
Negocjacyjna
Negocjacyjna przyspieszona
Dialog konkurencyjny
Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem
Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia
Negocjacyjna z publikacją ogłoszenia o zamówieniu
Negocjacyjna bez publikacji ogłoszenia o zamówieniu
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Numer referencyjny: (podano w pierwotnym ogłoszeniu)
ZP  3-D/2016
IV.2.2)Dane referencyjne ogłoszenia w przypadku ogłoszeń przesłanych drogą elektroniczną:
Pierwotne ogłoszenie przesłane przez
eNotices
TED eSender
Login: ENOTICES_gozdroj
Dane referencyjne ogłoszenia: 2016-047428 rok i numer dokumentu
IV.2.3)Ogłoszenie, którego dotyczy niniejsza publikacja:
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2016/S 074-129642 z dnia: 15/04/2016 (dd/mm/rrrr)
IV.2.4)Data wysłania pierwotnego ogłoszenia:
13/04/2016 (dd/mm/rrrr)
PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub
sprostowanie
4 / 5
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Ogłoszenie dotyczy:
Procedury niepełnej
Sprostowania
Informacji dodatkowych
VI.2) Informacje na temat niepełnej procedury udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało przerwane
Postępowanie o udzielenie zamówienia uznano za nieskuteczne
Zamówienia nie udzielono
Zamówienie może być przedmiotem ponownej publikacji
VI.3) Informacje do poprawienia lub dodania :
VI.3.1)
Zmiana oryginalnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
Publikacja w witrynie TED niezgodna z oryginalną informacją, przekazaną przez instytucję zamawiającą
Oba przypadki
VI.3.2)
W ogłoszeniu pierwotnym
W odpowiedniej dokumentacji przetargowej
(więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej)
W obu przypadkach
(więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej)
VI.3.3) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
Zamiast: Powinno być:
VI.3.4) Daty, które należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Miejsce, w którym znajdują się
zmieniane daty:
IV.3.4) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
Zamiast:
24/05/2016 Godzina: 09:00
(dd/mm/rrrr)
Powinno być:
31/05/2016 Godzina: 09:00
(dd/mm/rrrr)
Miejsce, w którym znajdują się
zmieniane daty:
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
24/05/2016 Godzina: 09:15
(dd/mm/rrrr)
Powinno być:
31/05/2016 Godzina: 09:15
(dd/mm/rrrr)
VI.3.5) Adresy i punkty kontaktowe, które należy poprawić
Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Oficjalna nazwa: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z
o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: ul. Uzdrowiskowa 54
Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój Kod pocztowy: _____ Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów: _____
E-mail: Faks: _____
PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub
sprostowanie
5 / 5
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) _____
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
VI.3.6) Tekst, który należy dodać do pierwotnego ogłoszenia
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu pkt 1.
Tekst do dodania:
Zamawiający wymaga jednolicenia dotychczasowych
grup taryfowych wskazanych w załączniku nr 3a i 3b do
SIWZ na grupę W -6A.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres pkt 1.:
Tekst do dodania:
Zamawiający wymaga jednolicenia dotychczasowych
grup taryfowych wskazanych w załączniku nr 3a i 3b do
SIWZ na grupę W -6A.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
VI.3) Informacje dodatkowe
Tekst do dodania:
1. Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego będą
wykonywane przez okres od dnia wszczęcia dostaw po
uprzednio przeprowadzanej zmianie dostawcy gazu do
dnia 31.08.2017r.
2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej
umowy do przeprowadzenia niezwłocznie, nie dłużej
niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
z Zamawiającym, w imieniu Zamawiającego, na
podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa,
procedury zmiany dotychczasowego wykonawcy
umowy kompleksowej paliw gazowych, z utrzymaniem
ciągłości dostaw gazu.
VI.4) Inne dodatkowe informacje:
_____
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
27/04/2016 (dd/mm/rrrr) - ID:2016-055189




15/04/2016 S74 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Goczałkowice-Zdrój: Paliwa gazowe

2016/S 074-129642

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Uzdrowisko Goczałkowice-Zdroj WORR
ul. Uzdrowiskowa 54
Osoba do kontaktów: Joanna Jakubiec
43-230 Goczałkowice-Zdrój
POLSKA
Tel.: +48 324492114
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 324492117
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.gozdroj.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca  sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój w Goczałkowicach-Zdroju.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój w Goczałkowicach-Zdroju ul. Uzdrowiskowa 54.
Kod NUTS PL225
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E obejmująca sprzedaż gazu oraz usługę dystrybucji gazu do obiektu Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, o ciśnieniu nie mniejszym niż 50 kPa. Gaz ziemny będzie dostarczany do następujących budynków: kotłownia centralna, kuchnia centralna, administracja oraz 7 obiektów uzdrowiskowych zlokalizowanych na terenie Zamawiającego t.j. Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. w Goczałkowicach-Zdroju.
2. Przewidywana ilość gazu ziemnego planowana do dostarczenia w okresie objętym umową wynosi: 6 616 116 kWh. Ilość ta może ulec zmianie i będzie dostosowana do bieżących potrzeb zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych punktów poboru gazu i struktura zużycia gazu w 2015 r. stanowią odpowiednio załączniki nr 3a i 3b do SIWZ.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09120000, 09123000, 65200000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E obejmująca sprzedaż gazu oraz usługę dystrybucji gazu do obiektu Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, o ciśnieniu nie mniejszym niż 50 kPa. Gaz ziemny będzie dostarczany do następujących budynków: kotłownia centralna, kuchnia centralna, administracja oraz 7 obiektów uzdrowiskowych zlokalizowanych na terenie Zamawiającego t.j. Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. w Goczałkowicach-Zdroju.
2. Przewidywana ilość gazu ziemnego planowana do dostarczenia w okresie objętym umową wynosi: 6 616 116 kWh. Ilość ta może ulec zmianie i będzie dostosowana do bieżących potrzeb zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych punktów poboru gazu i struktura zużycia gazu w 2015 r. stanowią odpowiednio załączniki nr 3a i 3b do SIWZ.
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.9.2016. Zakończenie 31.8.2017
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 25 000 PLN
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,
z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1804 oraz poz. 978 i 1240 z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 14 1050 1315 1000 0001 0136 6839. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 24.5.2016 r. do godz. 9:00
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego.
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do Biura Zarządu Uzdrowiska, Goczałkowice Zdrój, ul. Uzdrowiskowa 54 w Goczałkowicach-Zdroju. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
1. Przedmiot umowy będzie rozliczany według ceny jednostkowej netto określonej w ofercie, stanowiącej integralną część Umowy.
2. Cena jednostkowa netto określona w ust. 1 nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem postanowień § 8, lit d.
3. Należność Wykonawcy za zużyty gaz w okresach rozliczeniowych obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru jako iloczyn ilości sprzedanego gazu ustalonego na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych i cen jednostkowych gazu określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu. Do wyliczonej należności Sprzedawca doliczy podatek VAT według obowiązującej stawki.
4. Planowana wartość umowy wynosi brutto . zł (słownie:..). w tym kwota podatku VAT zł (słownie: .).
5. Rozliczenie należności z tytułu umowy następować będzie na podstawie faktur za faktyczne zużycie gazu.
6. Po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wystawi fakturę miesięczną za dostawę paliwa gazowego, która powinna zawierać m. in. wyszczególnienie wszystkich pozycji kosztowych oraz załącznik zawierający wyszczególnieniem po-szczególnych punktów poboru gazu.
7. Należności wynikające z umowy płatne będą w terminie .. dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
8. Strony ustalają, iż zapłatę uznaje się za dokonaną z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia np. grupy podmiotów określanej jako konsorcjum, przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie albo umowy spółki cywilnej lub wyciągu z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopii poświadczonej przez wykonawcę).
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis szczególnych warunków: 1. Wykonawca będący Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oświadcza, ze posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji gazu ziemnego  jeżeli dotyczy
2. Wykonawca nie będący Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oświadcza, że posiada aktualną umowę z przedsiębiorstwem gazowniczym prowadzącym działalność w zakresie dystrybucji paliwa gazowego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się dany punkt odbioru paliwa wymieniony w § 1 ust. 2. jeżeli dotyczy.
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz spełniają warunku udziału określone w art 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji  Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli przedstawi aktualna koncesję na obrót paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami prawa; Wykonawca niebędący właścicielem sieci dystrybucyjnej winien poświadczyć, że na czas realizacji zamówienia będą mieli/mają obecnie zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia  W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie min. jedną (1) dostawę i dystrybucję gazu ziemnego wysokometanowego typu E, o wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w postępowaniu
Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  załącznik nr 1 do SIWZ
2. Dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie w celu wykazania spełnienia przez wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp
A) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;
B) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest; krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia  załącznik nr 4 do SIWZ
Oświadczenie oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:
A) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 6 do SIWZ
B) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
C) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
D) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
E) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
F) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 8 B -F) składa odpowiednio dokumenty o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
10.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w pkt VI.1, które składa się w oryginale, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacji o tym, że podmiot nie należy do grupy kapitałowej, które składa się w oryginale oraz pełnomocnictwa, które składa się w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Na kopiach należy wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem, oraz podpis osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 800 000 PLN.
Wykonawca załącza do oferty opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura

IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Termin płatności faktury. Waga 5
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP  3-D/2016
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
24.5.2016 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 24.5.2016 - 9:15
Miejscowość:
Goczałkowice-Zdrój.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 5.2017.
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5. ustawy pzp.
3. Odwołanie
a) Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy pzp.
b) Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
 wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę;
 opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
 wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
odrzucenia oferty odwołującego.
c) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
d) Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
e) Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2. ustawy pzp.
4. Informacja dla zamawiającego o czynności niezgodnej z prawem
a) Wykonawca lub uczestnik konkursu może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2.
b) W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.
c) Na czynności, o których mowa w art.181 ust. 2, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust.2
5. Terminy na wniesienie odwołania
a) Odwołanie wnosi się:
 w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni  jeżeli zostały przesłane w inny sposób  w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej  jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust. 1 i 2 wnosi się:
 w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
d) Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę  ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem;
 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę.
e) W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert
f) W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13.4.2016

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zestaw załączników 7z 7.96 MB Administrator
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
środa, 31 lipiec 2019 10:59 Administrator
Artykuł został zmieniony. środa, 07 sierpień 2019 07:56 Administrator